Veel gestelde vragen

Bestellen

1.1 Staat het product op "uitverkocht" is het dan ook niet meer te krijgen?

Ja, alle producten die aangeboden worden via de webshop zijn op dat moment daadwerkelijk op voorraad in de winkel. Producten die op uitverkocht staan, zijn dan ook niet meer verkrijgbaar in een van onze winkels. Het kan toevallig voorkomen dat op hetzelfde moment in de winkel het laatste stuk wordt verkocht en dat u het net in het winkelmandje heeft liggen. Hier berichten wij dan zo snel mogelijk over.

1.2 Waarom heb ik geen e-mail bevestiging ontvangen?

Check of het e-mail-adres juist is ingevuld. Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op via onze contactgegevens.

1.3 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw bestelling wilt laten annuleren kan dit tot het moment dat je een verzendbevestiging hebt ontvangen per e-mail. Hierna is annuleren niet meer mogelijk. Heb je meerdere artikelen besteld, dan kan alleen de gehele bestelling worden geannuleerd. Neem voor het annuleren van je bestelling contact op via onze contactgegevens.

Betalen

2.1 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDEAL

De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS, Svenska, Handelsbanken Triodos Bank Van Lanschot. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Boetiek van Miek’s cadeaubonnen winkel / online

De cadeaubon is een bon die in onze filialen te koop is. Deze kan niet worden ingeleverd op de website.

2.2 Zijn de prijzen in de winkels gelijk aan die van de online shop?

Ja, alle prijzen van onze producten zijn gelijk. Soms kan het wel voorkomen dat bepaalde producten / merken uitsluitend beschikbaar zijn in onze winkels of juist andersom.

2.3 Hoe lang duurt een terugbetaling na betaling met iDEAL?

Zodra we het artikel retour hebben ontvangen en deze is verwerkt, staat het bedrag binnen 14 werkdagen op de rekening waarmee je hebt betaald.

Bezorgen

3.1 Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt thuis afgeleverd door PostNL. Als u niet thuis bent, wordt het pakket nog een keer aangeboden of wordt het bij het dichtsbijzijnde afleverpunt klaargelegd voor u.

3.2 Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen Nederland zijn €4,95 (onder de €50,- besteding). Daarboven zijn de kosten gratis. Bezorgkosten naar België zijn €6,95.

3.3 Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Dit hangt af van het moment van bestellen. We proberen de bestelling binnen 2 werkdagen bij u thuis geleverd te hebben. Echter kan dit door externe omstandigheden anders uitpakken.

Retourneren

4.1 Hoe kan ik mijn product retourneren?
A. Via één van onze winkels

Met het ongedragen artikel in de originele verpakking (passen mag uiteraard wel) kun je naar een van onze winkels om het artikel te retourneren of te ruilen. Je ontvangt het bedrag terug op de wijze waarmee je hebt betaald.

B. Via een PostNL punt

Stuur jouw ongedragen artikel in de originele verpakking retour. Plak de retoursticker op je pakket. Deze dien jezelf aan te schaffen. Dit kan je doen op de website van PostNL. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed. De retourzending wordt binnen 14 werkdagen door ons verwerkt en op dat moment ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging. Het totaalbedrag inclusief eventuele verzendkosten (verzendkosten worden alleen teruggestort bij retournering van de gehele bestelling) zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten. De retourkosten zijn voor eigen rekening.